Hier leest u het eerste bericht op een bijzondere website vol met informatie over ons Delfts Madrigaalkoor opgericht door en o.l.v. dirigent Pierre van Hauwe.

Helaas is onze dirigent op 25 juni 2009 overleden waardoor ons bestaan is opgehouden,
maar we gaan door met de website omdat we vinden dat dit een plek verdiend.

Het is een archief  met veel beeldmateriaal en getuigenverslagen van de diverse reizen die het koor gemaakt heeft, de optredens die ze hebben gehouden, persoonlijke ervaringen en verhalen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan dit archief.

Zo af en toe wordt er nog steeds aan de site gewerkt,zeker wat betreft de foto's.Hierbij wordt veel zorg en aandacht besteed aan het plaatsen van juiste inhoud. Sommige gegevens komen van oude met de hand geschreven lijsten. Als u ziet dat er iets niet juist is vermeld, of een naam is niet juist geschreven of misschien weet u iets wat er absoluut bij hoort? Laat het even weten a.u.b.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groeten,