2009

In januari wordt onze dirigent voor de tweede maal geopereerd en in deze maand wordt hij 89 jaar.
En daarna, waar haalt hij de kracht vandaan, repeteren we nog.
We gaan een privé concert geven bij een “oud”madrigaal van ons, die vroeger ook solo heeft gezongen en al heel veel jaren van het koor af is.
Er wordt dus nog gerepeteerd.
Maar o, wat maken wij ons zorgen, onze dirigent is sterk vermagerd en zwak, maar wil zo graag doorgaan.
We genieten van de repetities met angst in het hart, maar pakken toch iedere minuut samen aan.

Op 4 april  gaan we met onze vertrouwde bus[een cadeau van Pierre] naar Nuland waar ons een geweldig ontvangst wacht.
Het wordt een prachtige dag, het concert iets ingekort, maar wat een bewondering en tevens angst voor onze dirigent.
Het was een mooi afscheidscadeau aan ons allen, waar we Pierre, en Toos heel dankbaar voor zijn.
Wat een ontroerende afsluiting die ons altijd bij zal blijven.laatsteconcert

Helaas is onze dirigent Pierre van Hauwe op 25 juni overleden, maar wat hebben wij een schat aan herinneringen om op terug kijken.
Vele van ons zullen elkaar tot in lengte van jaren blijven zien, met Pierre in gedachten.
Bedankt Pierre, voor zoveel mooie Madrigaal jaren.
Het heeft ons leven verrijkt.