2000.

Hoera, we gaan weer zingen.Er komt een GALA concert
De drie muziek scholen die de naam van Pierre van Hauwe hebben, in Praag, Porto en Munchen, bieden Pierre een concert aan ter gelegenheid van zijn 80e verjaardag.

Dit concert vindt plaats op 27 april in de Aula van de TU in Delft
Ook Pierre zijn vroegere orkest doet mee en er komt nog wat hulp van andere koren.
We gaan o.a. de Carmina Burana uitvoeren en nog wat liederen uit ons eigen repetoir.
Wat een feest.

Hier volgt weer een lijst met repetities.

Zaterdag  29 januari, 12 februari,26 februari,11 maart,8 april,15 april om 14.00 uur
Op woensdag 26 april generale repetitie om 19.30 uur.

27 april het concert.

OP 2 mei  komt er een brief van Pierre aan ons waarin hij schrijft dat we ongelofelijk goed waren, veel geroemd zijn en we onze mooie stemmen behouden hebben.
Het zou jammer zijn weer uiteen te gaan dus heeft hij plannen.

Zaterdag 24 juni om 15.00 uur komen we bij elkaar in de Herberg op het Vrouwenrecht.
Hij verwacht ons daar allemaal en zien dan wel welke plannen we nog kunnen maken.
Dit klinkt geweldig.