1965

En dan de laatste 5 maanden .

Op 6 april maken we opnamen voor AVRO.

5 mei zijn we te beluisteren  in de Nieuwe Kerk,bij de herdenkingsdienst van de 20e bevrijdingsdag .

We zingen  in Delft op 7 mei ons laatste concert in de Stads Doelen welke helaas afgebroken is.
het programma ziet er als volgt uit:
Cantate Domino
Kamiole
Daina
Abe wanene

Na het concert is er gelegenheid tot afscheid nemen in de foyer.

Tijdens het afscheidsconcert onvangt onze dirigent Pierre van Hauwe de Zilveren Gemeente Penning voor het vele dat hij de afgelopen 19 jaar voor ons koor en Delft heeft gedaan.
Daarmee wordt hij ere burger van Delft.

Op 14 mei volgen er opname voor de K.R.O.

18 mei zingen we voor de Wereldomroep.

20 mei zingen we enkele volksliederen programma voor de V.A.R.A.

25 mei  hebben we een programma met polyfone werken voor de N.C.R.V.
We hebben het druk en sluiten ons bestaan af met een concert in ’s Hertogenbosch waar we een concert verzorgen op het Internationale Koorfestival.

Daarna naar Gennep waar we op 27 mei op Hemelvaartsdag bij Pater de Knegt echt ons laatste lied zingen.
Alles bij elkaar zijn er dit jaar nog 14 activiteiten.

Volgt nog de afscheidsreceptie…………en dan is ons lied uit.

Wat zullen we de verbondenheid met elkaar gaan missen, toen nog niet wetende dat deze in lengte van jaren zou blijven bestaan.
……………..

In juni komt de vraag of we nog mee willen zingen met Elcerlyc met de zelfde discipline als vroeger.[vroeger????]

Op 2 juni trouwt Janeke en het verzoek is er om met zoveel mogelijk meiden in de kerk aanwezig te zijn.
Pierre schrijft, jullie kunnen moeilijk afscheid nemen van elkaar en op deze manier kan je het bewijs leveren dat we elkaar trouw willen blijven.

4 juni afscheidsavond.

En zo eindigt officieel het bestaan van HET MADRIGAALKOOR.
Maar lees vooral verder want gelukkig……………….laten wij nog lang van ons horen,zij het onofficieel.